Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2012-07-10 23:00:31

Niskie płytki krwi

Panie doktorze jestem po raku piersi cztery lata. Odebrałam wyniki krwi Hematologia mam niskie PLT-110.
Czy powodem może być terapia hormonalna (aromek) jeśli nie to jaka przyczyna?

TRUDNO POWIEDZIEĆ CO JEST BEZPOŚREDNIĄ PRZYCZYNĄ TROMBOCYTOPENII. W LITERATURZE OPISUJE SIĘ TAKIE PRZYPADKI U CHORYCH LECZONYCH INHIBITORAMI AROMATAZY. WARTOŚCI OK. 110 TYS/MM3 WSKAZUJĄ NA KONIECZNOŚĆ DALSZEJ OBSERWACJI, ALE HORMONOTERAPIA POWINNA BYĆ NADAL KONTYNUOWANA.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2017-08-17 09:00:04

    Wysoki poziom estradiolu

    Rak hormonozależny G1, receptory po 50%, 4 mm, bez przerzutów, KI67 - 10% - radioterapia zakończona, aktualnie 3...
  • Avatar

    2017-08-16 10:15:12

    Jakie powinno być zastosowane leczenie

    51 lat, przed menopauzą. Wyciek podbarwiony krwią z brodawki. MMG - b/zm, USG - mastopatia, MRI - bez zmian...
  • Avatar

    2017-08-16 10:12:50

    Jakie powinno być zastosowane leczenie

    Mam 29 lat. Zdiagnozowano u mnie raka piersi prawej ct3n3m0 (przerzuty na węzłach chłonnych nadobojczykowych). Wynik...