Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2013-01-11 13:19:31

Ucisk w klatce piersiowej

Mam 53 lata, jestem 2 lata po usunięciu piersi i 2 węzłów pachowych, po chemioterapii i radioterapii. W trakcie leczenia tamoxifenem, rozpoznanie T4N1M0. Od jakiegoś czasu czuję ucisk w klatce piersiowej i powoduje to odruch kaszlu. To powtarza się 3-4 razy w ciągu dnia. Proszę o jakąś podpowiedź, co to może znaczyć?

 

TAKIEJ PORADY NIE MOŻNA UDZIELIĆ PRZEZ INTERNET. TRZEBA ODWIEDZIĆ LEKARZA OSOBIŚCIE.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2016-08-24 09:02:06

    Opuszczona dawka Zoladexu

    Zapomniałam w tym miesiącu wziąć zoladex. Przypomniałam sobie dopiero po 27 dniach. Czy jak wezmę go to coś się stanie?
  • Avatar

    2016-08-24 08:59:45

    Opuszczona dawka Herceptyny

    Herceptynę dostaję od 10 września 2015 r. Powinnam ją dostawać do 9 września 2016 r. Na początku leczenia wyliczyłam sobie,...
  • Avatar

    2016-08-24 08:56:55

    Czy powinien być zastosowany Zoladex

    Właśnie zakończyłam chemioterapię: 4xAC, 12xPXL. Jestem po operacji. Mój guz był hormonozależny: ER (+++) w 100%...