Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2017-08-05 10:28:43

Skutki uboczne chemioterapii

Dziś mam pytanie dotyczące wyniku markerów Ca 15-3 z wynikiem 17,5 gdzie norma to mniej niż 25.0. Moje pytanie brzmi czy jest się czym cieszyć, bo wyczytałam, że dotyczy to tylko piersi a nie organizmu...i nie wiem czy to raczysko gdzieś siedzi dalej czy nie i jakie wykonać badanie by sprawdzić. PET-a nie chcą mi zrobić. bo ponoć się nie kwalifikuję, bo jestem w trakcie leczenia.
Dziś zaniepokoił mnie wynik IG, który wynosi 0,07 gdzie norma to 0,00-0,04. Jest to jakieś zakażenie związane ze szpikiem kostnym i boje się, że to przerzuty.
Taxol 4. dziś podany z dexamethasonem, zofranem i coś w rodzaju ranigastu. Zrezygnowali z clemstinu, bo po nim nastąpiła silna reakcja alergiczna!
Dodam, że mam wysuszone wszystkie śluzówki łącznie z dolnymi. Tuż po chemii kluska w gardle, palenie, pieczenie w przełyku aż do żołądka...potem jakby język poparzony, problem by jeść..kefir złagadza to troszkę i ranigast...uczucie jest takie jakby coś wychodziło mi w kierunku przełyku..
Czy to może być związane z tym IG?
Proszę o odpowiedź czy powinnam się bać.
 

 

Odpowiedź:

 

Uważam, że pilnie powinna Pani skontaktować się z onkopsychologiem.
Ze szkoły pamiętam, że 17,5 < 25,0. Badanie PET w przypadku raka piersi robi się tylko w wyjątkowych przypadkach. Pani obecnie nie jest wyjątkowym przypadkiem i życzę, żeby nigdy Pani takim nie była.
Nie wiem czego dotyczy wynik IG, ani kto powiedział Pani o zakażeniu związanym ze szpikiem.
Rozumiem, że jest Pani w stresie i na pewno potrzebne są leki osłaniające żołądek, a może także jakieś uspokajające, ale mam nieodparte wrażenie, że większość objawów generuje Pani sama poprzez brak zaufania do lekarza prowadzącego. Gdyby o wszystkich opisanych objawach powiedziała Pani w czasie ostatniego kursu chemioterapii, dziś byłaby Pani w znacznie lepszej formie i fizycznej i psychicznej.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2017-12-08 10:11:36

    Jakie powinno być zastosowane dalsze leczenie

    Jestem obustronną amazonką, po operacjach dwóch niezależnych raków piersi, które wystąpiły w odstępie...
  • Avatar

    2017-12-04 22:56:19

    Interpretacja przypadku

    Mama ma 59 lat. Stwierdzono u niej nowotwór złośliwy piersi prawej IV (rozsiew do wątroby i kości - badanie PET- CT...
  • Avatar

    2017-12-04 22:53:45

    Skutki uboczne stosowania Letrozolu

    Moje pytanie dotyczy Letrozolu. Jestem po operacji oszczędzającej lewej piersi. Rak hormonozależny. Od marca br. do...