Co to może być - jestem za granicą, do lekarza mogę pójść za kilka dni

Wysłane przez ona30 

ona30 (offline)

Post #1

16-01-2018 - 20:36:51

Cześć,

obecnie jestem za granicą i umieram ze strachu. Moja polisa ubezpieczeniowa będzie aktywna dopiero za kilka dni i wtedy będę mogła pójść do lekarza. Proszę o pomoc, bo zgłupieję od czytania rzeczy w internecie.

Mam 30 lat. Od kilku lat po naciśnięciu sutków pojawia się przezroczysty płyn - lekarze mówili, że to taki urok, że problemy z prolaktyną. Nigdy nikt nie zlecił mi zrobienia USG.

Rok temu zauważyłam (w silnie stresującej sytuacji), że płyn zmienił się na brązowy i mleczny. Szybko pobiegłam na USG, które wykazało kilka małych torbieli.
Lekarz stwierdził, że jest to problem z prolaktyną. Rzeczywiście jak stres minął, to minęły objawy (brunatny i mleczny płyn).

W czerwcu zeszłego roku przeżywałam kolejny stres - mleczny lub przezroczysty płyn pojawiał się w dużej ilości (po naciśnięciu), bolały mnie piersi. Stan taki trwał do listopada. Lekarz mówił, że jak nie było zmian na USG z listopada 2016 roku, to nie muszę robić kolejnego.

Ostatnio wyczułam guzek, który zmienia się w ciągu cyklu. Wyciek z piersi pojawia się w drugiej połowie cyklu i towarzyszy mu ból.

Jakiś czas temu wyczuwałam podobny guzek w obu piersiach - teraz nie wyczuwam go w prawej, został tylko w lewej. Czasami nie mogę go znaleźć, bo jest mały, a pod koniec cyklu rośnie i staje się bolesny.

Ostatnio wyciek z piersi (przezroczysty i mleczny) pojawia się tylko w tej, w której wyczuwam guzek (łatwo go przesuwać, raczej jest regularny). Mam również problemy z torbielami na jajnikach.

Czy takie coś może być rzeczywiście spowodowane podwyższonym poziomem prolaktyny?
Pod koniec października robiłam badania (OB, morfologia) - wszystkie wyszły ok. Nie mam przypadków raka piersi w rodzinie.
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 269