Przerwanie hormonoterapii z powodu przerostu endometrium

Wysłane przez Dr n. med. Maria Górnaś 

Dr n. med. Maria Górnaś (offline)

Post #1

16-05-2018 - 09:58:08

 


Szanowna Pani Doktor,
bardzo chciałabym znać Pani zdanie na temat przerwania HT Tamoxifenem z powodu przerostu endometrium. Moja choroba to DCIS piersi, po amputacji DCIS G3, Z MIKRO PRZERZUTEM DO WĘZŁA. Leczenie: amputacja piersi prawej, tomoterapia, przyjmowanie tamoxifenu przez 5 lat.
Moje pytanie Pani Doktor: czy zasadne jest przerwanie kuracji hormonalnej z powodu przerostu endometrium? Czy nie należało zmienić leku nie zostawiając mnie bez żadnej ochrony? Wizytę mam dopiero w lipcu, mam się zgłosić z wynikiem (podczas abrazji pobrano materiał do badania), który będzie już za tydzień, pomimo to doktor wizytę ustaliła dopiero na lipiec. Czy to że przez prawie dwa miesiące zostanę bez leku Tamoxifen nie będzie miało wpływu na moją chorobę? Nie wiem co robić, bardzo proszę o poradę, czy mam czekać bez leczenia HT do lipca, czy mam iść do innego lekarza? Jakie jest Pani Doktor zdanie?
Szanowna Pani Doktor, moje następne pytanie to: po wykonaniu mammografii piersi lewej wyszło, iż jest kilka mikrozwapnień BI-RADS2. Bardzo się boję, że wystąpi rak na drugiej piersi. Czy mam te zwapnienia - póki jest ich niewiele - zbadać? Czy one mają sobie tak po po prostu być?


czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 328
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018