Przerwanie hormonoterapii z powodu przerostu endometrium - cd.

Wysłane przez Dr n. med. Maria Górnaś 

Dr n. med. Maria Górnaś (offline)

Post #1

24-06-2018 - 12:15:04

 


Kontynuacja pytania "Przerwanie hormonoterapii z powodu przerostu endometrium" z 16 maja 2018 r.



Jestem po amputacji piersi, po tomoterapii i do niedawna na etapie zażywania Tamoxifenu. Moja diagnoza: DCIS piersi prawej Tis NOMO. Stan po amputacji piersi z SNB N1a. W trakcie zażywania tamoxifenu musiałam poddać się abrazji, wynik już odebrałam jest w porządku. Na wizycie pani doktor po obejrzeniu wyniku postanowiła odstawić Tamoxifen.
Bardzo proszę o odpowiedź czy odstawienie Tamoxifenu jest zasadne? Dodam, że minął rok od zażywania a ja miałam bezwzględnie zażywać go przez 5 lat.


czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 371
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018