Miesiączka podczas leczenia Nolvadexem

Wysłane przez Dr n. med. Maria Górnaś 

Dr n. med. Maria Górnaś (offline)

Post #1

03-09-2018 - 09:45:36

 


Mam 48 lat. Jestem 2 lata po BCT lewej piersi i biopsji węzła wartowniczego, bez przerzutów. Od 22 m-cy przyjmuję Nolvadex D i cały czas miesiączkuję. Początkowo cykle stopniowo się wydłużały z 26 dni do 35, a teraz są nawet 18 dniowe i bardzo są obfite. Regularnie wykonuję usg transvaginalne i endometrium jest w normie.
Czy to znaczy, że lek na mnie nie działa?
Czy nie oznacza to, że moje estrogeny mają się nadal dobrze, a ja jestem w niebezpieczeństwie?
Czy można wykonać jakieś badanie dla sprawdzenia działania leku na mój organizm?


czytaj więcej
Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty

Użytkownicy online

Gości: 316
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018