Avatar

Ostatnie wypowiedzi na forum:

  • 22-01-2018

    Dziękuję dziewczyny. Pójde do prychodni w ICZMP tam mój lekarz przyjmuje

    cały wątek

  • 19-01-2018

    Załamka, renatar, anna1979 dziękuję Darianko, ja po chemii miałam silne bóle mięśni, kości, stawów. Przez rok czasu po zakończeniu leczenia czułam się naprawdę źle. Ciągle coś mi dolegało, czułam się słabo, pobolewała mnie wątroba. Też myślałam o najgorszym ale jak dotąd jest ok (zaraz minie 3 lata od operacji). Trzymaj się, wierzę że to "tylko" skutki leczenia. Pocieszyłas mnie. Załamka, tak na innych frontach jakoś leci. Pracę ogarniam, mąż juz w domu po operacji, nawet gipsu nie ma tylko sprzęt do rehabilitacji ięc powinien szybko doś do siebie

    cały wątek

  • 19-01-2018

    Koopem będzie gorzej, bo za daleko Jeśli masz kaszel, to może masz zapalenie płuc? Osłuchiwał Cię jakiś lekarz? Może implant uciska na jakiś nerw i stąd te silne bóle. Tak dwa dni temu byłam osłuchiwana, wszystko ok. Też myślałam że może uciskać, ale pół roku po operacji?? Jest tak upchnięty że raczej nie mogł się przesunąć, a dotąd było ok...

    cały wątek

  • 18-01-2018

    3 tygodnie od ostatniej chemii, a ja walczę z bólem. Boli mnie pierś w której ma implant jakby chciało mi ją rozsadzić. Bardzo mnie bolą żebra, bark, łapatki i górna część kręgosłupa. Nie da się normalnie oddychac o kaszlu nie wspomnę bo czuje się jakby mnie miało rozerwać Dostałam skierowanie na scyntygrafię. Cały czas jestem na przeciwbólowych - tramal z ketonalem Staram się nie myśleć o przerzutach, ale jakoś ciężko mi uwierzyć że takie silne bóle są po chemioterapii... Chyba potrzebuję jakiegoś wsparcia, albo kopa w doope

    cały wątek

  • 18-01-2018

    domina jesteś super dzielna babeczka pozdrawiam z Bełchatowa, równie śnieżnego bo to w końcu rzut beretem

    cały wątek