Avatar

Komentarze do profilu

«
12»
  • dziubas (offline)

    Gdańsk 

    Avatar

    • Wspiera Amazonki.net

    2016-05-29 22:16:28
     

    Beatko! Ty juz pewnie po radioterapii! Napisz jak to opalanie przeszłaś. :usmiech:

  • dziubas (offline)

    Gdańsk 

    Avatar

    • Wspiera Amazonki.net

    2016-05-29 22:14:55
     

    :serce::buziak:

  • beata1969 (offline)

    Nisko 

    Avatar

    2016-04-18 18:08:19
     

    25 za tydzień zaczynam radioterapie (miesiąc) po krwiaku już nie ma śladu natomiast TAMOXIFEN niezle daje mi w kość

  • renatar (offline)

    sieradz 

    Avatar

    2016-04-16 22:35:19
     

    Beato co tam u ciebie.

  • beata1969 (offline)

    Nisko 

    Avatar

    2016-04-09 11:42:29
     

    w poniedziałek będę wiedziała wszystko ponieważ wtedy mam spotkanie z lekarzem w zakładzie radioterapii...a te poparzenia to skąd? i czy nie można zapobiegać?

  • renatar (offline)

    sieradz 

    Avatar

    2016-04-09 10:43:28
     

    Większość kobiet dobrze toleruje tamoksifen ja niestety nie uderzenia mam co dwie godziny w nocy też i strasznie bolą mnie nogi  od kolan ale u mnie to jeszcze neuropatia której się nabawiłam po taksanach.Ja jestem hormonozależna tylko w 10 procentach ale to jest dolna granica w zaleceniach do brania tamoksifenu.Od kiedy masz radio i w jakiej ilości bo ja miałam 25 o mocy 50 GY.

  • beata1969 (offline)

    Nisko 

    Avatar

    2016-04-09 10:33:36
     

    tamoxifen biore od wczoraj a jesli chodzi o opracje piersi to mialam 3 tygodnie temu

  • renatar (offline)

    sieradz 

    Avatar

    2016-04-09 10:10:24
     

    Beato czy jesteś na tamoksifenie bo ja tak i bardzo ciężko go znoszę.Pozdrawiam.

  • renatar (offline)

    sieradz 

    Avatar

    2016-04-09 10:09:09
     

    Beato nie wiem jakie masz parametry raka,czy miałaś chemię ale jeżeli radio to pewnie już jesteś albo po przedoperacyjnej albo nie zlecili ci jej.Jeśli chodzi o radioterapię to nie masz się czego bać.W trakcie tylko trochę osłabienia i póżnie około dwóch tygodni leczenia oparzeń,maść alantan i jest w porządku .

  • beata1969 (offline)

    Nisko 

    Avatar

    2016-04-09 09:29:43
     

    witam serdecznie ciebie....masz już doświadczenie więc powiedz jak się czujesz teraz....co powinnam wiedzieć ....czego się spodziewać...jak to wygląda? pozdrawiam

«
12»