Avatar

Ostatnie wypowiedzi na forum:

  • 26-03-2018

    Życie się toczy ,cieszmy się każdym dniem ,pozdrawiam świątecznie i wiosennie ,życzę dobrych dni http://amazonki.net/widget/get/wrocławianka/2

    cały wątek

  • 19-03-2018

    znalazłam nieco o sanatoriach na forum Amazonek http://amazonki.net/dyskusje/read.php?145,674

    cały wątek

  • 21-11-2017

    cześć dziewczyny ,od miesiaca biore Etruzil ,wczesniej prawie 3 lata Tamoxyfen . Doktor zlecił mi od razu badanie gęstości kości i zalecił systematyczne zażywanie Vit D3 + Wapna /sama dołożyłam K2MK7 bo ponoc zapewnia lepszą wchłanialność D3. Nasiliły mi sie objawy bólowe zwłaszcz w kręgosłupie piersiowo-lędzwiowym i neuropatia stóp .i zauwazam ubywanie włosów na głowie ,przy kolejnej wizycie zgłosze wszystko swojemu doktorowi moze są "łagodniejsze"leki p/estrogenowe . może coś ktoś w tym temacie ... ?

    cały wątek

  • 15-11-2016

    Od początku choroby ograniczyłam zwłaszcza węglowodany ,coś w tym jest pozytywnego dla nas Amazonek . Dzisiaj wpadł mi artykuł może kogoś zainteresuje ,a może ma ktoś własne rozwiązania pro zdrowotne ? http://oleoketo.pl/diety-niskoweglowodanowe/dieta-oleoketo/cukier-energia-dla-nowotworow.html Pozdrawiam

    cały wątek

  • 10-01-2015

    Dziękuję za rady ,na pewno muszę się upewnić ,mam 20 to w sumie daje na dobe 40 może tak doktor zaleca Ale na pewno sprawdzę to ,poczekam do poniedziałku

    cały wątek