Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2011-06-29 21:04:09

Rentgen płuc

 Mam 49 lat. W badaniu rtg płuc napisane zostało: w łuku aorty blaszkowate zwapnienia. Jestem po chemioterapii, radioterapii i leczeniu hormonalnym. Czy to ma jakiś związek? Czy powinnam robić jakieś dodatkowe badania?

BLASZKOWATE ZWAPNIENIA MOGĄ SIĘ POJAWIAĆ W OBRĘBIE DUŻYCH NACZYŃ I NIE MA TO ISTOTNEGO WPŁYWU NA STAN ZDROWIA ANI BEZPOŚREDNIEGO ZWIĄZKU Z PRZEBYTYM LECZENIEM ONKOLOGICZNYM. MOŻE TO ŚWIADCZYĆ O ZWIĘKSZONYM RYZYKU ROZWOJU MIAŻDŻYCY W NACZYNIACH KRWIONOŚNYCH.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-11-06 08:50:50

    Interpretacja USG piersi

    Mam 49 lat. Proszę o interpretację wyniku usg: Piersi o budowie gruczolowo-tluszczowej. W piersi lewej na godz. 1. w tylnej...
  • Avatar

    2022-11-05 10:59:10

    Jaka powinna być zastosowana hormonoterapia

    Mam 66 lat. 6 lat temu zdiagnozowano u mnie raka piersi. Przeszłam mastektomię piersi prawej z limfadenctomią węzłów...
  • Avatar

    2022-11-05 10:55:28

    Interpretacja przypadku

    Invasive breast carcinoma - invasine lobular carcinoma G2, E-kadheryna (-), ER (+) 5/8, PR (+) 5/8, HER-2: 0 odczyn ujemny,...