Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2011-09-12 12:19:43

Guz czy zmiany po radioterapii?

Mam 33 lata. W zeszłym roku przeszłam oszczędzającą operacje prawej piersi i wycięcie węzłów. Chemia 6xAC, radioterapia. Obecnie biorę Nolvadex, Zoladex i co trzy tygodnie herceptynę. W lipcu miałam robione USG piersi; w opisie lekarz napisał: W piersi prawej na granicy kw. wewn., poniżej blizny pooperacyjnej dwa nieregularne ogniska lito-torbielowate o wymiarach 18x15 i 15x13 mm, mogące odpowiadać zmianom po radioterapii i leczeniu operacyjnym (martwica tłuszczowa, krwiak?). Do rozważenia PCI.
Proszę Pana Doktora o poradę, co mam z tym robić? Czy zrobić biopsję, czy lepiej tego nie ruszać jak doradził mi mój pan doktor?
 

BIOPSJA CIENKOIGŁOWA JEST ZABIEGIEM MAŁOINWAZYJNYM, NATOMIAST DA PANI WIĘKSZĄ PEWNOŚĆ CO DO STANU ZDROWIA. JA OSOBIŚCIE UWAŻAM, ŻE W ONKOLOGII WSZELKIE WĄTPLIWOŚCI NALEŻY ROZSTRZYGAĆ.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-04-22 09:55:22

    Tamoxifen a kozieradka

    Cztery lata temu miałam operację usunięcia raka piersi. Był to rak hormonozależny. Aktualnie biorę Tamoxifen. Mam problem z...
  • Avatar

    2022-04-10 11:48:00

    Aromek a Proursan

    Jestem w czasie hormonalnego leczenia uzupełniającego raka piersi. Mam pytanie dotyczące jednoczesnego stosowania leku...
  • Avatar

    2022-03-30 17:31:07

    Zabiegi po leczeniu raka piersi

    Jestem rok po operacji oszczędzającej i usunięciu 3 węzłów chłonnych. Po leczeniu neoadiuwantowym stwierdzona...