Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2011-09-26 19:13:33

Plamienie po usunięciu narządu rodnego

Jestem dwa miesiące po osunięciu narządów rodnych, mam niewielkie plamienie (lekkie brudzenie) jaka może być przyczyna. Byłam u lekarza ginekologa miesiąc po zabiegu i było wszystko w porządku nie wiem czy się bać, czy tak może być. Mam 49 lat.
Czy rak zrazikowy naciekający jest rakiem bardzo złośliwym
 

PO USUNIĘCIU NARZĄDU RODNEGO POZOSTAJE KIKUT, Z KTÓREGO MOŻE POJAWIĆ SIĘ DOBNE PLAMIENIE - ZWYKLE NIE JEST TO ŚWIEŻA KREW, TYLKO SĄ TO BRĄZOWE W KOLORZE UPŁAWY. JEŻELI OBJAW TAKI POJAWIA SIĘ DWA MIESIĄCE PO OPERACJI WARTO ODWIEDZIĆ GINEKOLOGA RAZ JESZCZE. CZY RAK ZRAZIKOWY INWAZYJNY JEST BARDZO ZŁOŚLIWY? - ODPOWIEDŹ NA TAKIE PYTANIE NIE JEST JEDNOCZYNNIKOWA, TZN. O ZŁOŚLIWOŚCI NOWOTWORU DECYZDUJĄ TAKŻE INNE CZYNNIKI, JAK WIELKOŚĆ GUZA, STATUS RECEPTOROWY, STAN WĘZŁÓW CHŁONNYCH, NACIEKANIE NACZYŃ I/LUB PNI NERWOWYCH CZY SKÓRY, ETC.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-04-22 09:55:22

    Tamoxifen a kozieradka

    Cztery lata temu miałam operację usunięcia raka piersi. Był to rak hormonozależny. Aktualnie biorę Tamoxifen. Mam problem z...
  • Avatar

    2022-04-10 11:48:00

    Aromek a Proursan

    Jestem w czasie hormonalnego leczenia uzupełniającego raka piersi. Mam pytanie dotyczące jednoczesnego stosowania leku...
  • Avatar

    2022-03-30 17:31:07

    Zabiegi po leczeniu raka piersi

    Jestem rok po operacji oszczędzającej i usunięciu 3 węzłów chłonnych. Po leczeniu neoadiuwantowym stwierdzona...