Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2012-01-01 18:26:57

Egistrozol po zakończeniu przyjmowania zoladexu i powrocie mięsiączki

Mam 34 lata jestem po mastektomii prawostronnej z węzłami chłonnymi, 5 kursów TAC, radioterapia, 2 lata przyjmowałam zastrzyk zoladex + egistrozol. Po odstawieniu zoladexu po 3 miesiącach dostałam okres, nie wiem czy mogę przyjmować egistrozol mając okres, czy są inne leki które mogłambym przyjmować.
Moje parametry:
Er(+)10%
Pr(-) 0%
Her2 ,,1+''

EGISTROZOL JEST LEKIEM, KTÓRY U KOBIET PRZED MENOPAUZĄ MUSI BYĆ STOSOWANY WYŁĄCZNIE Z BLOKADĄ JAJNIKÓW ZOLADEXEM. W PRZECIWNYM WYPADKU ZACZYNA MIEĆ PRZECIWSTAWNE DZIAŁANIE - MOŻE GWAŁTOWNIE NASILAĆ PRODUKCJĘ ESTROGENU W JAJNIKACH, CO W PANI PRZYPADKU JEST NIEPOŻĄDANYM ZJAWISKIEM.
OPTYMALNYM LECZENIEM TAK NAPRAWDĘ W PANI PRZYPADKU BYŁOBY STOSOWANIE SAMEGO TAMOKSYFENU.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również