Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2012-03-22 11:04:06

Kwas hialuronowy

Upłynął rok od mojej operacji. Guz ER(++) 70%, PGR(++) 60%, HER2 +3. Jestem po chemioterapii TAC, radioterapii, biorę tamoxifen i herceptynę. Mam 49 lat. W związku z chorobą reumatologiczną zasugerowano mi, że korzystnie byłoby pobrać przez kilka miesięcy tabletki KWAS HIALURONOWY (SOLGAR). Czy według Pana istnieją jakieś przeciwwskazania? Od wielu lat przyjmuję MOVALIS 15mg. Czy to bezpieczny lek?

OBA LEKI MOŻNA W PANI PRZYPADKU BEZPIECZNIE STOSOWAĆ.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-01-12 15:26:13

    Interpretacja przypadku

    Jestem po mastektomii prawej piersi w 2020 r. bez biopsji węzła wartowniczego (węzły chłonne bez zmian, wynik po operacji:...
  • Avatar

    2022-01-12 15:22:42

    Interpretacja wyniku USG piersi

    Dzisiaj byłam na USG piersi. Niestety, ale nie uzyskałam żadnej wskazówki od lekarza, co zrobić dalej i chciałabym...
  • Avatar

    2022-01-10 12:07:29

    Jakie powinno być zastosowane leczenie

    Invasive breast carcinoma-invasine lobular carcinoma G2. Odczyny immunohistochemiczne w komórkach raka: E-kadheryna...