Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2012-06-14 09:36:50

Czy tamoksyfen i egistrozol mogą powodować zaburzenia jelitowe?

Od czterech lat biorę leki: tamoksyfen 1 rok, następnie egistrozol. Czy leki te mogą powodować zaburzenia jelitowe - stan zapalny śluzówki jelita, zespół jelita drażliwego?
 

NIE SĄ TO TYPOWE DZIAŁANIA NIEPOŻĄDANE TYCH LEKÓW. OBA WYMIENIONE PRZEZ PANIĄ LEKI MAJĄ INNY MECHANIZM DZIAŁANIA. JEŻELI WYSTĘPOWAŁY OPISYWANE WYŻEJ OBJAWY ZE STRONY PRZEWODU POKARMOWEGO W CZASIE STOSOWANIA OBU LEKÓW, TO NALEŻY POSZUKAĆ INNEJ PRZYCZYNY TYCH SCHORZEŃ.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-01-12 15:26:13

    Interpretacja przypadku

    Jestem po mastektomii prawej piersi w 2020 r. bez biopsji węzła wartowniczego (węzły chłonne bez zmian, wynik po operacji:...
  • Avatar

    2022-01-12 15:22:42

    Interpretacja wyniku USG piersi

    Dzisiaj byłam na USG piersi. Niestety, ale nie uzyskałam żadnej wskazówki od lekarza, co zrobić dalej i chciałabym...
  • Avatar

    2022-01-10 12:07:29

    Jakie powinno być zastosowane leczenie

    Invasive breast carcinoma-invasine lobular carcinoma G2. Odczyny immunohistochemiczne w komórkach raka: E-kadheryna...