Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2012-09-17 10:20:51

Podwyższony poziom kwasu moczowego

07.2007 cienkoigłowa - carcinoma.
11.2007 mastektomia G2 T2 N0 M0, ER 100%, PGR 100%, zoladex, tamoxyfen,
05.2008 histerektomia z owariektomią, sam tamoxyfen.
05.2010 silne opuchnięcie jednej stopy, szczególnie okolic haluxa.
Badania: OB 35, kwas moczowy 11.

Leczenie- NLPZ i Milurit wpierw 300 mg, później 500 mg/dz. Spadek kw. moczowego do 6,5. Przewlekłe stosowanie Miluritu 300 mg.

07.2012 powtórne spuchnięcie i obrzek stopy. Internista leczy analogicznie, zwiększony Milurit i NLPZ

Pytanie: Czy należy wiązać podwyższenie kwasu moczowego u żony z leczeniem raka, gdy nie stwierdzono na żadnym z etapów zmian typu meta?
Czy te bóle stawów stopy na tle kwasu moczowego to choroba odrębna (przypadek), czy powiązana z rakiem (zbieżność)?
 

PODWYŻSZENIE POZIOMU KWASU MOCZOWEGO W SUROWICY MOŻE TOWARZYSZYĆ CHOROBIE NOWOTWOROWEJ JEDNAK DOTYCZY TO CHOROBY ZAAWANSOWANEJ (PRZERZUTOWEJ). NAJPRAWDOPODOBNIEJ WYSTĄPIENIE OBJAWÓW DNY MOCZANOWEJ TO KOINCYDENCJA BEZ ZWIĄZKU PRZYCZYNOWEGO Z CHOROBĄ NOWOTWOROWĄ.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2020-01-18 11:25:09

    Problem z wykonaniem biopsji

    Mojej mamie na usg wyszedł nowotwór zakwalifikowany jako BIRADS 4 określony jako nieregularne zagęszczenie....
  • Avatar

    2020-01-15 12:05:24

    Refundacja Rybocyklibu

    Rak zrazikowy, ER 100%, PR brak, Her ujemny, Ki67 10%, Luminalny B, węzły czyste, wątroba też, guz duży 4 cm i naciek w...
  • Avatar

    2020-01-10 12:31:31

    Podniesienie poziomu neutrofili

    Chciałam się zapytać, czy w przypadku spadku neutrofili po pierwszej chemioterapii do poziomu 0,8 i przełożeniu chemii na...