Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2013-02-19 09:37:54

Podwyższony ALAT

Jestem 10 miesięcy po mastektomii z powodu raka przewodowego piersi. Moje wyniki: G3,T2 (2,3 mm) NO MO, ER+, PR+, KI67 wynosi 30%. Otrzymałam 4 cykle AC. Potem tamoxifen, egistrozol, mamostrol. Po wszystkich ww lekach hormonalnych mam ALAT 90 (zbadano jeszcze ASPAT, który wynosi 39. Innych badań nie miałam).
USG wątroby wykazało torbiel (2 cm). W tej chwili mam wstrzymaną hormonoterapię i skierowanie do hepatologa. Czy ta przerwa mi nie zaszkodzi? Czy mogę pozostać bez leczenia?

POJEDYNCZY POMIAR "WIOSNY NIE CZYNI". PROPONUJĘ PONOWNE OZNACZENIE (+ GGTP).

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-05-28 09:22:05

    Torbiel w miejscu gdzie był guz

    Ponad rok temu przeszłam operację oszczędzającą raka piersi her2 +++, niehormonalnego. W wyniku histopatologicznym po...
  • Avatar

    2022-05-20 09:53:19

    Graviola

    Mam pytanie odnośnie suplementu diety Graviola. Czy można i warto stosować (w jakiej formie najlepiej)? Czy nie wchodzi w...
  • Avatar

    2022-04-22 09:55:22

    Tamoxifen a kozieradka

    Cztery lata temu miałam operację usunięcia raka piersi. Był to rak hormonozależny. Aktualnie biorę Tamoxifen. Mam problem z...