Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2013-03-10 13:08:22

Wciągnięta brodawka po leczeniu oszczędzającym

W kwietniu 2012 miałam operację oszczędzającą. Po miesiącu wycięcie węzłów wartowniczych /5 szt/ a w czerwcu wycięcie 15 pachowych w 5 przerzuty. Potem zauważyłam, że wciąga mi brodawkę. Jeszcze podczas chemii /4AC i 12 taksanów/ wyglądało to jak nie przymierzając pępek z takim wgłębieniem. Natomiast po radioterapii /29 naświetlań/ zrobił mi się stan zapalny, przepisano antybiotyk w maści TRIDERM i teraz od tygodnia po naświetlaniu brodawkę wciągnęło całkowicie i zaczyna się zabliźniać. Proszę o odpowiedź czy to normalne i tak może zostać czy należy ponownie operować.


 

JEŻELI MOGĘ ZASUGEROWAĆ - MOŻE WARTO WYKONAĆ USG PIERSI? DALSZA DIAGNOSTYKA BĘDZIE WTEDY ZALEŻEĆ OD SUGESTII RADIOLOGA.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-05-28 09:22:05

    Torbiel w miejscu gdzie był guz

    Ponad rok temu przeszłam operację oszczędzającą raka piersi her2 +++, niehormonalnego. W wyniku histopatologicznym po...
  • Avatar

    2022-05-20 09:53:19

    Graviola

    Mam pytanie odnośnie suplementu diety Graviola. Czy można i warto stosować (w jakiej formie najlepiej)? Czy nie wchodzi w...
  • Avatar

    2022-04-22 09:55:22

    Tamoxifen a kozieradka

    Cztery lata temu miałam operację usunięcia raka piersi. Był to rak hormonozależny. Aktualnie biorę Tamoxifen. Mam problem z...