Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2013-12-31 12:23:51

Powrót miesiączki; korzystanie z zabiegów kosmetycznych

Jestem amazonką, która jako leczenie uzupełniające dostała w pakiecie chemię AC 4 sztuki, zoladex (3 lata) i nolvadex d (5 lat). Zoladex zakończyłam w sierpniu 2012 r.
Moje pytanie dotyczy powrotu miesiączki - czy powróci i jaki jest okres oczekiwania na jej powrót? Dodam , że mam 37 lat i czekam na nią z niecierpliwością.
Kolejne pytanie, na które chciałabym przeczytać odpowiedź eksperta, to czy po 4,5 letnim czasie od operacji amputacji piersi i przebytym leczeniu onkologicznym (4x AC, zoladex 36 iniekcji i nolvadex d) mogę korzystać z usług oferowanych przez salony kosmetyczne - chodzi mi o laserowe usuwanie owłosienia oraz o termolipolizę przy użyciu fal radiowych, jak także fotoodmładzanie przy użyciu urządzenia ipl.
Chciałabym również znać opinię, co do nastrzykiwania skóry kwasem hialuronowym.

Odpowiedź:

Zazwyczaj miesiączki wracają po 3-6 m-cach od zakończenia leczenia Zoladexem. Czasem jednak, szczególnie w przypadku kontynuowania leczenia tamoksyfenem, może się ten okres przedłużyć do 9-12 m-cy.

Co do możliwości korzystania z wymienionych zabiegów kosmetycznych to nie ma żadnych przeciwskazań, o ile nie stosuje się ich na skórę wcześniej poddaną radioterapii.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również