Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2014-06-19 10:26:31

Obrzęk nóg w kostkach

Mam obecnie 68 lat. Choruję na raka piersi od 10 lat. W 2009 r. (po pięciu latach) miałam wznowę w bliźnie pooperacyjnej, w 2011 r. rozsiew do śródpiersia - do węzłów chłonnych. Zastosowano chemioterapię wg schematu FAC VIII cykli i nastąpiła progresja choroby, obecnie jest wszystko w normie. Miałam też radioterapię. Cały ten okres byłam na leczeniu hormonalnym.
Obecnie prawie od 2 lat co 28 dni w Gliwicach dostaję Faslodex. Mam dobre wyniki i dobrze się czuję oprócz tego, że od dwóch tygodni puchną mi nogi w kostkach i to mnie martwi.
Mam wobec tego pytanie, czy może być to związane z moim leczeniem? U kardiologa też byłam i to nie jest od serca.

Odpowiedź:

Przyczyną może być zatrzymanie wody w organizmie - trzeba podjąć leczenie odwadaniające i sprawa się rozwiąże.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2019-12-06 16:13:10

    Fizjoterapia po leczeniu raka piersi

    W kwietniu 2017 miałam mastektomię prawostronną z powodu raka hormonozależnego (T1cN0M0, ER 90%, PR 75%, Her 2 -, Ki-67-...
  • Avatar

    2019-11-28 11:17:44

    Czy powinien być zastosowany Tamoxifen

    Mam 47 lat, jestem po operacji (mastektomia piersi lewej z jednoczasową rekonstrukcją - implant), rak przewodowy DCIS, nie...
  • Avatar

    2019-11-20 10:52:05

    Witamina D3 podczas chemioterapii

    Czy suplementacja witaminy D3 (Preventic D3) podczas chemioterapii (schemat AC) może zaszkodzić, czy można spokojnie...