Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2014-07-23 19:05:25

Obniżony poziom leukocytów

Jestem 2 lata po chemioterapii (4AC i 4 docetaxel) i radioterapii. Usunięcie guza piersi wraz z węzłami chłonnymi, przerzuty w 3 z 10. Obecnie hormonoterapia tamoxifen i zoladex. Od tego czasu mój poziom leukocytów nie przekracza 2,5.
Czy to może być jeszcze efekt chemii, czy szukać gdzie indziej?

 

Odpowiedź:

 

Obniżony poziom leukocytów może wynikać ze stosowania tamoksyfenu. Decyzję o ew. wdrożeniu dodatkowej diagnostyki powinien podjąć lekarz prowadzący.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-01-12 15:26:13

    Interpretacja przypadku

    Jestem po mastektomii prawej piersi w 2020 r. bez biopsji węzła wartowniczego (węzły chłonne bez zmian, wynik po operacji:...
  • Avatar

    2022-01-12 15:22:42

    Interpretacja wyniku USG piersi

    Dzisiaj byłam na USG piersi. Niestety, ale nie uzyskałam żadnej wskazówki od lekarza, co zrobić dalej i chciałabym...
  • Avatar

    2022-01-10 12:07:29

    Jakie powinno być zastosowane leczenie

    Invasive breast carcinoma-invasine lobular carcinoma G2. Odczyny immunohistochemiczne w komórkach raka: E-kadheryna...