Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2014-11-20 10:41:05

Tamoxifen a Depresanum

W sierpniu 2013 r. rozpoznano u mnie raka piersi hormonozależnego, Her2 ujemny. Węzły czyste, operacja oszczędzająca. Naświetlania a teraz Tamoksifen i Zoladex. Moje pytanie, czy mogę stosować suplement diety Depresanum. Do tej pory brałam Lafactin, ale spowodował on drastyczny spadek płytek krwi - do 24 tysięcy (mam małopłytkowość moja norma to 40-50 tysięcy). Musiałam go natychmiast odstawić, aby po naświetlaniach i przy braniu koniecznych leków onkologicznych nie obciążać dodatkowo szpiku. Zaproponowano mi Depresanum, którego składem jest: Inozytol, ekstrakt z kwiatu szafranu, vit. B6, kwas foliowy, L-tryptofan.
Proszę o opinię, czy lek ten nie jest dla mnie szkodliwy przy mojej historii onkologicznej. Nie chcę kosztem życia poprawiać sobie nastroju psychicznego.

 

Odpowiedź:

 

Nie znam doniesień na temat łączenia tamoksyfenu z preparatem Depresanum.
Doradzam konsultację psychiatryczną, aby ocenić czy są u Pani wskazania do stosowania wenlafaksyny. Ten preparat najmniej koliduje z przyjmowaniem tamoksyfenu.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również