Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2015-02-26 11:14:02

Czy można stosować preparat Arton Flex

Jestem po operacji oszczędzającej - rak hormonozależny , HER-2 ujemne, Ki67 15%
Obecnie jestem na terapii Tamoksifenem i chyba dokucza mi jeden ze skutków ubocznych, tzn. sztywność stawów w nadgarstkach.
Czy preparat Arton Flex mogę jeść, żeby wspomóc stawy? Jedna z koleżanek z forum podpowiedziała mi, że dla nas pacjentek onkologicznych kwas hialuronowy jest niewskazany. Proszę o radę co mam zrobić.

 

Odpowiedź:

 

Radziłabym podjąc próbę leczenia łagodnym lekiem odwadniającym - zwykle sztywność stawów po tamoksyfenie wynika z zatrzymania wody - można zastosować np. tialorid lub tylko hydrochlorotiazyd 1 x 1 tabl.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-11-06 08:50:50

    Interpretacja USG piersi

    Mam 49 lat. Proszę o interpretację wyniku usg: Piersi o budowie gruczolowo-tluszczowej. W piersi lewej na godz. 1. w tylnej...
  • Avatar

    2022-11-05 10:59:10

    Jaka powinna być zastosowana hormonoterapia

    Mam 66 lat. 6 lat temu zdiagnozowano u mnie raka piersi. Przeszłam mastektomię piersi prawej z limfadenctomią węzłów...
  • Avatar

    2022-11-05 10:55:28

    Interpretacja przypadku

    Invasive breast carcinoma - invasine lobular carcinoma G2, E-kadheryna (-), ER (+) 5/8, PR (+) 5/8, HER-2: 0 odczyn ujemny,...