Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2015-03-12 11:44:03

Dolegliwości gastryczne

Mama zakończyła radioterapię około 5 listopada 2014 r. Łącznie miała 17 frakcji na całą pierś i pachę. Potem miała 4 na lożę po guzie. Od momentu gdy miała pierwsze naświetlanie na lożę zaczęła odczuwać bóle jakby w mostku. Wtedy to był silny ból, aż mama nie mogła spać na żadnym boku. Minął po paru dniach. Wykluczyliśmy sprawy kardiologiczne. Do dzisiaj mama miewa dolegliwości gastryczne gdy zje coś ciężkiego. Czy to mogą być powikłania po radioterapii?
 

 

Odpowiedź:

 

Trudno jednoznacznie określić przyczynę dolegliwości.
Może warto zrobić gastroskopię.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2020-10-24 16:07:44

    Pieczenie stóp

    Mam 47 lat jestem po mastektomii, po dwóch czerwonych chemiach czułam się bardzo źle. Obecnie jestem na czwartej...
  • Avatar

    2020-10-22 10:21:43

    Interpretacja przypadku - cd.

    Kontynuacja pytania "Interpretacja przypadku" z 16 października 2020 r.    1. Po co zostawiać...
  • Avatar

    2020-10-16 10:23:23

    Interpretacja przypadku

    Mam 47 lat, nie rodziłam. W 2016 r. w usg stwierdzono: Piersi o budowie mieszanej,...