Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2015-04-28 08:33:58

Powikłania po chemioterapii

Tydzień temu zdiagnozowano u mnie nowotwór inwazyjny piersi ze zróżnicowaniem apokrynowym stopnia co najmniej SBR II występujący na długości 3 mm powiązany z nowotworem wewnątrzkanałowym niekiedy typu apokrynowego. RE -, RP -, HER2 1+ (opis z biopsji gruboigłowej). Mam 40 lat. Jako młoda dziewczyna miałam okresy anemii (nie była poważna ale był okres, że brałam jakieś suplementy i lekarstwa).
Wiem, że każdy pacjent reaguje na chemię indywidualnie, ale interesuje mnie jakie są statystyki jeśli chodzi o uszkodzenie szpiku kostnego w wyniku chemioterapii? Czy taka osoba jak ja, która kiedyś nie miała idealnych wyników badań krwi (jakiś rok temu wyniki były w normie) jest narażona na większe ryzyko? Ponadto interesuje mnie jakie zmiany skórne pojawiają się najczęściej podczas i po chemioterapii.

 

Odpowiedź:

 

Powikłania hematologiczne i dermatologiczne zależą od rodzaju stosowanych leków. Nie wiem czy i jakie będą u Pani wskazania do chemioterapii, bo nie napisała Pani nic o wynikach badań obrazowych.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-06-16 09:04:47

    Jakie powinno być zastosowane leczenie

    Moje rozpoznanie to: rak NST, G3, lum-B Her2 (-) KI6790%, cT2N1M0. Wstępnie zakwalifikowano do leczenia neoadiuwantowego...
  • Avatar

    2022-06-13 10:35:16

    Obrzęk twarzy

    Jestem po mastektomii. Mój problem polega na obrzęku twarzy, od ponad 2 miesięcy mam opuchniętą twarz. Na początku...
  • Avatar

    2022-06-11 10:19:10

    Jakie powinno być zastosowane leczenie

    5,5 roku temu miałam mastektomię radykalną piersi lewej i radioterapię. Wówczas histopat był taki: rak zrazikowy,...