Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2015-07-13 10:28:11

Krwawienia w czasie hormonoterapii

Jestem prawie półtora roku po operacji, chemio i radioterapii, a obecnie w trakcie hormonoterapii Egistrozolem. Po pierwszej chemii (marzec 2014) wstrzymała mi się miesiączka i do tej pory miałam spokój. Od października stosuję hormonoterapię. Od tygodnia mam krwawienia i jestem troszkę przerażona czy nic złego się nie dzieje, bo z tego co wiem, to miesiączka w mojej sytuacji jest niewskazana.
Czy powinnam jak najszybciej udać się do swojego onkologa, czy mogę spokojnie poczekać do następnej kontroli, którą mam we wrześniu? Chcę dodać, że mam 44 lata (nie wiem czy wiek ma jakieś znaczenie).

 

Odpowiedź:

 

Powinna Pani jak najszybciej iść na wizytę do onkologa i ginekologa. Nie sądzę, żeby w Pani wieku i braku miesiączki dopiero od kilku miesięcy leczenie egistrozolem było dobrym pomysłem. Trzeba rozważyć albo włączenie tamoxyfenu albo dołączenie zoledexu do inhibitora aromatazy

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-01-22 12:20:10

    Jakie powinno być zastosowane leczenie

    Rak, jak opisałam poniżej, różnił się nieco w wyniku biopsji i wyniku pooperacyjnym. Biopsja mammotomiczna...
  • Avatar

    2022-01-12 15:26:13

    Interpretacja przypadku

    Jestem po mastektomii prawej piersi w 2020 r. bez biopsji węzła wartowniczego (węzły chłonne bez zmian, wynik po operacji:...
  • Avatar

    2022-01-12 15:22:42

    Interpretacja wyniku USG piersi

    Dzisiaj byłam na USG piersi. Niestety, ale nie uzyskałam żadnej wskazówki od lekarza, co zrobić dalej i chciałabym...