Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2015-10-05 13:53:44

Temperatura ciała poniżej normy

W kwietniu skończyłam leczenie (AC, Taxol, Herceptyna). Od jakiegoś czasu mam obniżaną temperaturę - 35, 35.5. Nigdy z tym nie miałam problemu. Biorę również NOLVADEX i ZOLADEX. Cały czas jestem mokra i słaba. Usłyszałam, że niska temperatura sprzyja nawrotom choroby.
Co Pani Doktor o tym sadzi? Generalnie nie mam sił. Biorę dużo witamin i itd. i ćwiczę.

 

Odpowiedź:

 

Nie znam badań klinicznych o związku temperatury ciała z ryzykiem nawrotu choroby.
Może warto sprawdzić obraz krwi i skontrolować stan wydolności serca po przebytym leczeniu (cht z doksorubicyna i Herceptyna)?

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-05-20 09:53:19

    Graviola

    Mam pytanie odnośnie suplementu diety Graviola. Czy można i warto stosować (w jakiej formie najlepiej)? Czy nie wchodzi w...
  • Avatar

    2022-04-22 09:55:22

    Tamoxifen a kozieradka

    Cztery lata temu miałam operację usunięcia raka piersi. Był to rak hormonozależny. Aktualnie biorę Tamoxifen. Mam problem z...
  • Avatar

    2022-04-10 11:48:00

    Aromek a Proursan

    Jestem w czasie hormonalnego leczenia uzupełniającego raka piersi. Mam pytanie dotyczące jednoczesnego stosowania leku...