Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2016-04-11 11:17:49

Interpretacja wyniku D-dimerów

Od czterech miesięcy biorę Tamoksifen Egis. Czuję się dobrze. Ale martwi mnie ten wynik: D-dimer 1112 ng/ml. Przeczytałam, że to grozi chorobą zakrzepowo-zatorową. Nie mam żadnych niepokojących objawów ani bóli nóg itp. Nigdy nie miałam żylaków. I tak myślę, że jak po 4-ch miesiącach zażywania Tamoksifenu mam takie podwyższone D-dimery, to co będzie później. Nie byłam jeszcze z tym wynikiem u lekarza, bo czekam w kolejce na wizytę. Ale bardzo mi zależy co Pani dr uważa, bo liczę się bardzo z Pani zdaniem. Czy powinnam może powtórzyć za jakiś czas to badanie? A może zmienić tamoksifen na inny lek?

 

Odpowiedź:

 

Stanowczo należy powtórzyć badanie i z wynikami - jeśli nadal będą nieprawidłowe - zgłosić się w trybie pilnym do lekarza prowadzącego. W każdym ośrodku onkologicznych jest procedura, która pozwala na dodatkową konsultację w takim przypadku.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2020-03-23 16:06:35

    Odwołanie operacji z powodu pandemii

    Pierwszą mammografię miałam pod koniec listopada. Wyszły mikrozwapnienia. Dostałam skierowanie na biopsję gruboigłową pod...
  • Avatar

    2020-03-23 16:00:53

    Praca zawodowa podczas hormonoterapii a pandemia

    Przeszłam nowotwór piersi G3 w 2013 roku, w 2014 w lutym mastektomia radykalna z usunięciem węzłów. Węzły z...
  • Avatar

    2020-03-18 14:24:22

    Interpretacja przypadku

    Pani Doktor, mam 34 lata, USG piersi wykazało zmianę piersi prawej 18 mm BIRADS 3, w piersi lewej torbiele. Biopsja...