Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2016-05-14 08:24:56

Krwawiące strupy w nosie

Pani doktor błagam o pomoc...po chemii pojawiają mi się takie duże krwawiące strupy w nosie. Bardzo boli i przeszkadza i w żaden sposób nie mogę tego opanować, biorę Rinophanteinę jak zlecił onkolog ale to nic nie daje.

 

Odpowiedź:

 

Doradzam wizytę u laryngologa, a doraźnie natłuszczające krople do nosa - można spróbować witaminę A i E i rutinoscorbin 3 x 2 t.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-11-06 08:50:50

    Interpretacja USG piersi

    Mam 49 lat. Proszę o interpretację wyniku usg: Piersi o budowie gruczolowo-tluszczowej. W piersi lewej na godz. 1. w tylnej...
  • Avatar

    2022-11-05 10:59:10

    Jaka powinna być zastosowana hormonoterapia

    Mam 66 lat. 6 lat temu zdiagnozowano u mnie raka piersi. Przeszłam mastektomię piersi prawej z limfadenctomią węzłów...
  • Avatar

    2022-11-05 10:55:28

    Interpretacja przypadku

    Invasive breast carcinoma - invasine lobular carcinoma G2, E-kadheryna (-), ER (+) 5/8, PR (+) 5/8, HER-2: 0 odczyn ujemny,...