Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2016-11-02 11:05:07

Niepełne wypróżnianie się

Jestem w trakcie leczenia Herceptyną. Niepokoi mnie uczucie niepełnego wypróżniania się.
Czy wpływ na to ma Herceptyna? Przed leczeniem Herceptyną nie miałam żadnych problemów. Problem nastąpił po 12 Herceptynie.

 

Odpowiedź:

 

Nie spotkałam w swojej praktyce takiego zdarzenia. Wskazane wykonanie kolonoskopii.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2021-09-09 17:54:11

    Interpretacja TK jamy brzusznej

    Guzek 9,6 mm, rak inwazyjny: NST, G2, DCIS nie występuje, ER 100% - intensywność barwienia silna, PR 90% - intensywność...
  • Avatar

    2021-09-09 09:54:18

    Laser i krioterapia po leczeniu raka piersi

    Mam 50 lat i jestem 8 lat po lewostronnej mastektomii i usunięciu trzech węzłów wartowników (bez...
  • Avatar

    2021-09-09 09:50:11

    Interpretacja przypadku

    W styczniu tego roku biopsja gruboigłowa prawej piersi wykazała: Rak przewodowy inwazyjny G3 (3+3+2), Kategoria B5b, Ocena...