Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2016-11-12 09:41:22

Milgamma a choroba nowotworowa

W roku 2013 miałam oszczędzającą operację raka piersi. Przez 3,5 roku biorę Nolvadex. Całe lata walczę z chorym kręgosłupem (dyskopatia, ostatnio atak rwy kulszowej). Ortopeda przepisał mi 10 zastrzyków (Olfen + Milgamma), a nie wiem, czy witaminy z grupy B nie są przeciwwskazaniem po operacji nowotworu.
Bardzo proszę o odpowiedź, chciałabym pomoc przy kręgosłupie, a boję się zaszkodzić.

 

Odpowiedź:

 

Nie ma twardych dowodów na szkodliwe działanie krótkotrwałej kuracji Milgammą. Najważniejsze jest wykluczenie rozsiewu do kości przed rozpoczęciem leczenia objawowego. Skoro ma Pani od lat potwierdzoną dyskopatię, to najpewniej i teraz jest to jej skutek. Ale scyntygrafię kośćca warto zrobić

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2019-05-15 12:27:38

    Diagnozowanie mikrozwapnień

    XI 2018 r. - mammografia: W piersi prawej na godz. 3. skupisko mikrozwapnień. 21.12.2018 r. – biopsja...
  • Avatar

    2019-05-14 10:16:21

    Interpretacja przypadku

    Makroskopowo: fragment miąższu piersi o wymiarach 4,5 x 3,5 x 3 cm z oznaczonymi marginesami. Na przekrojach widoczny jest...
  • Avatar

    2019-05-10 12:24:19

    Zabieg skleroterapii po przebytym raku piersi

    Chciałabym zapytać czy po przebytym leczeniu onkologicznym (chemia ac + taksany + herceptyna, zakończone - chemia 3 lata...