Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2016-12-06 10:52:07

Hydroksyzyna w trakcie hormonoterapii - cd.

Kontynuacja pytania "Hydroksyzyna w trakcie hormonoterapii" z 4 grudnia 2016 r.

 

Po hydroksyzynie czuję dużą senność. Wcześniej stosowałam promolan. Lek ten bardzo dobrze na mnie działał, niestety musiałam przerwać ze względu na tamoksyfen.
Czy może mi pani doradzić jaki lek będzie bezpieczny dla mojego leczenia, ale też taki, po którym będę mogła normalnie funkcjonować w ciągu dnia?

 

Odpowiedź:

 

Obserwowałam bardzo dobry efekt przewlekłego stosowania neospazminy w syropie lub ekstraspazminy w tabletkach. Doradzam spotkania z onkopsychologiem.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2019-11-14 10:47:53

    Szczepienie przeciw żółtaczce

    Czy na operację mastektomii powinnam zaszczepić się przeciw żółtaczce? Termin mam za dwa tygodnie.
  • Avatar

    2019-11-14 10:44:24

    Uszkodzenie protezy silikonowej piersi

    Badanie USG wykazało zmiany sugerujące uszkodzenie protezy silikonowej piersi ( rekonstrukcja po obustronnej mastektomii)...
  • Avatar

    2019-11-12 10:58:00

    Wyjazd do Dubaju i Boliwii

    Mam pytanie czy rok po operacji mastektomii i kilka miesięcy po zakończeniu chemii (schemat AC x4), obecnie biorę...