Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2016-12-06 10:55:55

Etruzil - skutki uboczne

Przyjmuję Etruzil 2,5 mg. Bolą mnie bardzo stawy i kości, mam także mrowienie w stopach. W scyntygrafii bez zmian meta. Jestem po chemioterapii i operacji.
Czy trzeba zmienić lek, czy musi tak pozostać?

 

Odpowiedź:

 

Nie wiem jakie były wskazania do zastosowania Etruzilu, więc nie wiem, czy należy dążyć do zmiany leku. Najlepszym sposobem na poprawienie tolerancji (zmniejszenie dolegliwości) są regularne ćwiczenia uruchamiające wszystkie stawy. Można próbować zmienić preparat na inny letrozol, ale trzeba o tym rozmawiac ze swoim lekarzem prowadzącym.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-05-20 09:53:19

    Graviola

    Mam pytanie odnośnie suplementu diety Graviola. Czy można i warto stosować (w jakiej formie najlepiej)? Czy nie wchodzi w...
  • Avatar

    2022-04-22 09:55:22

    Tamoxifen a kozieradka

    Cztery lata temu miałam operację usunięcia raka piersi. Był to rak hormonozależny. Aktualnie biorę Tamoxifen. Mam problem z...
  • Avatar

    2022-04-10 11:48:00

    Aromek a Proursan

    Jestem w czasie hormonalnego leczenia uzupełniającego raka piersi. Mam pytanie dotyczące jednoczesnego stosowania leku...