Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2017-04-26 11:30:21

Tatuaż w trakcie hormonoterapii

We wrześniu 2015 miałam mastektomię na życzenie. Rak luminalny A . Obyło się bez chemii. Leczenie to Tamoxyfen na 5 lat i Zoladex na 2 lata. Chciałabym zrobić sobie mały tatuaż, czy przy moim leczeniu taki zabieg może być wykonany? Ogólnie czuję się bardzo dobrze. W salonie nie chcą mi wykonać tatuażu bez konsultacji z onkologiem. Wizytę u swojego lekarza mam dopiero w lipcu.

 

Odpowiedź:

 

Wykonanie tatuażu może nieść za sobą ryzyko infekcji. Ale mówi się także o innych niebezpieczeństwach. Myślę, że dotyczy to nie tylko osób leczonych z chorób nowotworowych. Proponuję lekturę: http://www.polskatimes.pl/artykul/998974,zdobia-intryguja-ale-i-zabijaja-tatuaze-to-niebezpieczna-moda-zdjecia,id,t.html
 

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-11-06 08:50:50

    Interpretacja USG piersi

    Mam 49 lat. Proszę o interpretację wyniku usg: Piersi o budowie gruczolowo-tluszczowej. W piersi lewej na godz. 1. w tylnej...
  • Avatar

    2022-11-05 10:59:10

    Jaka powinna być zastosowana hormonoterapia

    Mam 66 lat. 6 lat temu zdiagnozowano u mnie raka piersi. Przeszłam mastektomię piersi prawej z limfadenctomią węzłów...
  • Avatar

    2022-11-05 10:55:28

    Interpretacja przypadku

    Invasive breast carcinoma - invasine lobular carcinoma G2, E-kadheryna (-), ER (+) 5/8, PR (+) 5/8, HER-2: 0 odczyn ujemny,...