Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2018-05-16 10:18:02

Niejednorodna echogeniczność miąższu wątroby

Od roku przyjmuję tamoksyfen. W kontrolnym badaniu usg okazało się, że obraz wątroby jest zmieniony - miąższ o niejednorodnej echogeniczności. Wcześniej, przed przyjmowaniem tamoksyfenu, nie miałam problemu z wątrobą, obraz był prawidłowy.
Czy niejednorodna echogeniczność to coś niepokojącego?
Czy grozi mi marskość wątroby, wymieniona w ulotce leku jako jeden ze skutków ubocznych stosowania tamoksyfenu?
Co powinnam zrobić - odstawić tamoksyfen, udać się na konsultację do hepatologa, przyjmować leki osłonowe - jakie?

 

Odpowiedź:

 

Przede wszystkim należy sprawdzić funkcję wątroby. Proponuję wizytę u lekarza prowadzącego.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-04-22 09:55:22

    Tamoxifen a kozieradka

    Cztery lata temu miałam operację usunięcia raka piersi. Był to rak hormonozależny. Aktualnie biorę Tamoxifen. Mam problem z...
  • Avatar

    2022-04-10 11:48:00

    Aromek a Proursan

    Jestem w czasie hormonalnego leczenia uzupełniającego raka piersi. Mam pytanie dotyczące jednoczesnego stosowania leku...
  • Avatar

    2022-03-30 17:31:07

    Zabiegi po leczeniu raka piersi

    Jestem rok po operacji oszczędzającej i usunięciu 3 węzłów chłonnych. Po leczeniu neoadiuwantowym stwierdzona...