Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2018-07-18 09:31:20

Przerwanie hormonoterapii z powodu przerostu endometrium - cd.

Kontynuacja pytania "Przerwanie hormonoterapii z powodu przerostu endometrium - cd." z 2 lipca 2018 r.

 

Szanowna Pani Doktor na ostatniej wizycie padła propozycja abym przeszła na Egistrozol.
Moje pytanie: czy w miejsce Nolwadexu (zawsze go połykałam wieczorem) mam zażyć Egistrozol czy też może trzeba zrobić przerwę, jak tak to jaką?
Jestem osobą czynną zawodowo i moje pytanie następne: czym mogę się wspomagać, bo słyszałam że kości pobolewają i mogą być osłabione?

 

Odpowiedź:

 

Nie trzeba robić przerwy między lekami.
Co do kości to warto przyjmować 2000j. Vit. D3 i 1000 mg wapnia.
Poza tym, jak już pisałam wskazane zrobienie badania gęstości kości i zależnie od wyniku ustalenie ew. dalszych kroków - po konsultacji w poradni osteoporozy.

poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2020-01-25 12:26:06

    Czy zaproponowane leczenie jest wystarczające

    Moja mama 8 lat temu chorowała na raka piersi, wtedy her + , na 11 węzłów wyciętych 2 zajęte. Leczenie to 4 AC,...
  • Avatar

    2020-01-25 12:22:54

    Interpretacja wyniku MR piersi

    Proszę o interpretację mego wyniku MR i opinię, jakie powinno być dalsze postępowanie. Stan po usunięciu zmiany piersi...
  • Avatar

    2020-01-18 11:25:09

    Problem z wykonaniem biopsji

    Mojej mamie na usg wyszedł nowotwór zakwalifikowany jako BIRADS 4 określony jako nieregularne zagęszczenie....