Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2018-09-28 10:23:52

Miesiączka po drugim zastrzyku Xandrelli

Proszę o pomoc, nie wiem co robić. Jestem po drugim zastrzyku xandrelli i po obu normalnie miesiączkuję. Lekarz zapewniał, że na pewno nie będzie miesiączki. Wizytę mam dopiero w listopadzie u swojego onkologa i myślę, czy nie iść prywatnie.

 

Odpowiedź:

 

Najczęściej dochodzi do zatrzymania miesiączki już po pierwszym podaniu leku, jednak w Charakterystyce Produktu Leczniczego napisano, że stężenie estradiolu obniża się po ok. 21 dniach, a "u większości pacjentek supresja prowadzi do ścieńczenia endometrium i zatrzymania miesiączkowania".
Proponuję na wszelki wypadek odbyć wizytę u ginekologa, który zdecyduje na pewno o wykonaniu USG przezpochwowego, żeby upewnić się, że krwawienie z macicy to miesiączka, a nie patologia.


poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • 2010-02-16 00:00:00

    węzły chłonne pachowe

    Węzły chłonne są częścią naturalnego układu odpornościowego organizmu. Chłonka natomiast to nazwa płynu tkankowego,...
  • 2006-10-25 00:00:00

    Leczenie przerzutów raka piersi do kości

    Przerzuty do kości są częstym zjawiskiem u osób z uogólnionym rakiem piersi. Problem ten dotyczy 65–75%...
  • 2018-10-26 10:00:00

    Krystyna Wechmann: W trosce o dobro pacjentek

    Na prośbę Federacji Stowarzyszeń Amazonki publikujemy komentarz Krystyny Wechmann: Fundamentalną rolą organizacji...
  • 2010-01-18 00:00:00

    progresja choroby nowotworowej

    Progresja choroby (progression of the disease) - zwiększenie się wielkości guza o ponad 25 proc. lub pojawienie się nowych...
  • 2010-01-13 00:00:00

    kwadrantektomia

    Jeden ze sposobów operacji oszczędzającej. Podczas kwadrantektomii usuwa się więcej tkanki niż podczas zabiegu...