Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

forum

|

2018-12-01 10:48:47

Jak usunąć teleangiektazję

Panie doktorze, czy można w jakiś sposób pozbyć się teleangiektazji? W tym roku upływa mi 3. rok po chemoterapii, mastektomii piersi lewej i radioterapii. Zrobiłam rekonstrukcję piersi za pomocą płata z pleców. Obecnie jestem po operacji usunięcia ekspandera i wstawieniu implantu. Wszystko pięknie się goi. Kształt też ok. Jedyny problem to popękane naczynka krwionośne na dekolcie i rekonstruowanej piersi, których jest coraz więcej. Pierś wygląda tak jakby była sina.
Czy można usunąć tę teleangiektazję za pomocą np. lasera lub prądu?
Jak dbać o skórę aby nie pojawiało ich się więcej?
Proszę o pomoc.

 

Odpowiedź:

 

Po radioterapii skóra często ma wiele teleangiektazji. Można spróbować zamknąć część z tych naczyń laserem. Po dokładnym obejrzeniu zmienionej skóry, możemy zaproponować harmonogram zabiegów laserowych. Tymczasem proszę natłuszczać skórę kremem np. Linomag.



poleć znajomemu drukuj skomentuj rss
Oceń artykuł:

Poczytaj również

  • Avatar

    2022-05-20 09:53:19

    Graviola

    Mam pytanie odnośnie suplementu diety Graviola. Czy można i warto stosować (w jakiej formie najlepiej)? Czy nie wchodzi w...
  • Avatar

    2022-04-22 09:55:22

    Tamoxifen a kozieradka

    Cztery lata temu miałam operację usunięcia raka piersi. Był to rak hormonozależny. Aktualnie biorę Tamoxifen. Mam problem z...
  • Avatar

    2022-04-10 11:48:00

    Aromek a Proursan

    Jestem w czasie hormonalnego leczenia uzupełniającego raka piersi. Mam pytanie dotyczące jednoczesnego stosowania leku...