Ocena:
oceń

rozmiar czcionki

|

|

poleć

|

drukuj

|

2010-09-01 21:50:53

Antydepresanty a tamoksifen

Panie doktorze, biorę regularnie seroxat i od miesiąca tamoxifen. Dowiedzialam się na naszym forum, że nie można łączyć tych leków. Bardzo prosze o informację co powodują, czy hamują działanie tamoxifenu. Cierpię na depresję endogenną więc antydepresaanty biorę regularnie. Czytając ulotki obu leków nie zauważyłam aby było coś na ten temat. O ile to możliwe prosze o szerszą informację.

SEROXAT TO LEK Z GRUPY SSRI, KTÓRE MOGĄ ZMNIEJSZAĆ AKTYWNOŚĆ TAMOKSYFENU. INFORMACJE O TAKIM DZIAŁANIU ZACZĘŁY POJAWIAĆ SIĘ OKOŁO 3 LATA TEMU. STOSOWANIE TAKIEJ KOMBINACJI LEKÓW NIE JEST PRZECIWSKAZANE ALE WIĄŻE SIĘ Z RYZYKIEM ZAHAMOWANIA DZIAŁANIA TAMOKSYFENU. W PRZYPADKU KONIECZNOŚCI STOSOWANIA PAROKSETYNY MOŻNA ROZWAŻYĆ ZASTOSOSOWANIE INHIBITORÓW AROMATAZY – ANASTROZOL, LETROZOL

poleć znajomemu drukuj
Oceń artykuł:

Poczytaj również