poczta

Wysłane przez ToJa 

ToJa (offline)

Post #1

10-04-2010 - 14:56:59

 

weszłam w swoja poczte......były wszystkie wiadomości wysłane i odebrane, oraz powiadomienia (jeszcze nic nie usuwałam).......gdy zaprosiłam osobe, której powiadomienia otworzyłam i wróciłam z powrotem na swoja poczte to okazało sie, ze wszystko zniknęło............czy jest jakis czas przechowywania wiadomości?napewno nie kliknęlam na usuń



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 10-04-2010 - 14:57:35 przez ToJa.

Szpaku (offline)

Post #2

10-04-2010 - 14:59:00

Poznań 

też mam ten błąd sad smiley
już zgłosiłem rano w poniedziałek powinno być naprawione smiling smiley
teraz możemy potestować co się dzieje z nowymi ? czy dochodzą do adresata



...szanuj ADMINA swego...zawsze możesz mieć INNEGO...


zapraszamy fotografia dziecięca poznań

Pyrunia (offline)

Post #3

10-04-2010 - 15:12:42

Stolica Pyrlandii 

hmmm...u mnie działa...przewraca_oczy



Al_la (offline)

Post #4

10-04-2010 - 15:19:42

k/Warszawy 

Też tak mam i wczoraj zgłosiłam. Poczekamy do poniedziałku.





W najgorszych chwilach mego życia zawsze mogłem liczyć na przyjaciół.
Odtąd wiem, że pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to poprosić o pomoc. Paulo Coelho




Przewodowy NST, G2, T3N0Mx, TNBC, 6 x FEC (3 przed operacją), yT2N0Mx

ToJa (offline)

Post #5

10-04-2010 - 15:22:45

 

własnie dostałam nową wiadomośc (powiadomienie), widziałam wszystkie, gdy tylko kliknelam na powiadomienie znowu wszystko zniknęlo.....
no cóz ....poczekamy do poniedziałku........

Szpaku (offline)

Post #6

10-04-2010 - 15:33:05

Poznań 

u mnie wszystko wróciło.
Wszystkie wiadomości w skrzynce



...szanuj ADMINA swego...zawsze możesz mieć INNEGO...


zapraszamy fotografia dziecięca poznań

ToJa (offline)

Post #7

10-04-2010 - 15:47:45

 

u mnie pusto......wylogowałam sie i zalogowałam sie ponownie
nadal mam komunikat "brak wiadomości w skrzynce"

Szpaku (offline)

Post #8

10-04-2010 - 15:49:17

Poznań 

zobacz teraz wysłałem do Ciebie wiadomość



...szanuj ADMINA swego...zawsze możesz mieć INNEGO...


zapraszamy fotografia dziecięca poznań

Szpaku (offline)

Post #9

10-04-2010 - 15:55:58

Poznań 

już wiem smiling smiley
Gdy przeczytamy wszystko wiadomości przychodzące i powiadomienia znikają sad smiley



...szanuj ADMINA swego...zawsze możesz mieć INNEGO...


zapraszamy fotografia dziecięca poznań

ToJa (offline)

Post #10

10-04-2010 - 16:05:43

 

no tosz pisałam o tym w poście 5 tego watku smiling smiley
tylko znowu pewnie to co ja napisałam, to tylko ja zrozumiałam smiling smiley

Agaba190 (offline)

Post #11

10-04-2010 - 16:13:45

k/Warszawy 

U mnie znikają nie tylko powiadomienia, ale również poczta przychodząca (wiadomości w skrzynce odbiorczej). Po otwarciu i zamknieciu skrzynka odbiorcza jest pusta. Natomiast wszystkie wiadomości wysłane są. Tak chyba nie powinno być.







Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia.
Mark Twain



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 10-04-2010 - 16:16:22 przez Agaba190.

maryla (offline)

Post #12

10-04-2010 - 16:23:03

gdzieś w górach... 

U mnie jest tak samo, wszystkie wiadomości w skrzynce odbiorczej i powiadomienia zniknęły. Zostało tylko to co wysłałam.



Szpaku (offline)

Post #13

10-04-2010 - 16:27:12

Poznań 

czyli dziewczyny do poniedziałku zostawiamy sobie np jedno powiadomienie nieprzeczytane smiling smiley i wszystkie inne będą w skrzynce



...szanuj ADMINA swego...zawsze możesz mieć INNEGO...


zapraszamy fotografia dziecięca poznań

Al_la (offline)

Post #14

10-04-2010 - 16:33:40

k/Warszawy 

Cytuj
Al_la
Też tak mam i wczoraj zgłosiłam. Poczekamy do poniedziałku.

oczko





W najgorszych chwilach mego życia zawsze mogłem liczyć na przyjaciół.
Odtąd wiem, że pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to poprosić o pomoc. Paulo Coelho




Przewodowy NST, G2, T3N0Mx, TNBC, 6 x FEC (3 przed operacją), yT2N0Mx

Agaba190 (offline)

Post #15

10-04-2010 - 17:28:22

k/Warszawy 

Cytuj
Szpaku
czyli dziewczyny do poniedziałku zostawiamy sobie np jedno powiadomienie nieprzeczytane smiling smiley i wszystkie inne będą w skrzynce

Ok poczekamy do noniedziałku, ale mnie chodziło nie o powiadomienia (np., że ktoś mnie zaprosił do "znajomych", tylko dostałam normalna wiadomość, taka do przeczytania i odpisania. I ona znika. Mnie powiadomienia (zaproszenia) nie znikały wszystkie na raz. Po kolei je otwierałam i po otwarciu po kolei znikały. Myślałam, że tak ma byc, żeby nie zaśmiecały skrzynki.
Ale z normalnymi wiadomościami to juz co innego. Chciałabym je zatrzymywac.







Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia.
Mark Twain

ToJa (offline)

Post #16

10-04-2010 - 18:23:47

 

Agaba, ja juz pisałam o skrzynce wyslanych i odebranych wiadomościach....Szpaku tez tak ma.....
czekamy.....i mamy nadzieje na odzyskanie tych co utracilismy smiling smiley

Szpaku (offline)

Post #17

10-04-2010 - 18:36:19

Poznań 

Cytuj
ToJa
Agaba, ja juz pisałam o skrzynce wyslanych i odebranych wiadomościach....Szpaku tez tak ma.....
czekamy.....i mamy nadzieje na odzyskanie tych co utracilismy smiling smiley
wystarczy ze ktoś do Was napiszę a wszystkie wiadomości się pojawią. Tylko nie czytajcie wszystkich tak żeby jedna była nieprzeczytana i będzie wszystko OK



...szanuj ADMINA swego...zawsze możesz mieć INNEGO...


zapraszamy fotografia dziecięca poznań

Agaba190 (offline)

Post #18

10-04-2010 - 19:17:39

k/Warszawy 

ToJa napisz do mnie, bo nie wierzę, że wrócą poprzednie. Nie otworzę twojej wiadomości i zobaczymy.







Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia.
Mark Twain

Szpaku (offline)

Post #19

10-04-2010 - 19:37:47

Poznań 

Cytuj
Agaba190
ToJa napisz do mnie, bo nie wierzę, że wrócą poprzednie. Nie otworzę twojej wiadomości i zobaczymy.
ja napisałem smiling smiley



...szanuj ADMINA swego...zawsze możesz mieć INNEGO...


zapraszamy fotografia dziecięca poznań

ToJa (offline)

Post #20

10-04-2010 - 19:58:17

 

nie było mnie z godzinke na kompie....
napiszcie do mnie też........

ToJa (offline)

Post #21

10-04-2010 - 20:08:36

 

dzieki, ze ktos do mnie napisał....nie wiem kto...nawet nie otwieram, bo nie chce, zeby mi znowu uciekło....otworze jak juz bedzie wsio działało smiling smiley

Szpaku (offline)

Post #22

10-04-2010 - 20:34:22

Poznań 

Cytuj
ToJa
dzieki, ze ktos do mnie napisał....nie wiem kto...nawet nie otwieram, bo nie chce, zeby mi znowu uciekło....otworze jak juz bedzie wsio działało smiling smiley
musi zostać minimum jedna wiadomość smiling smiley



...szanuj ADMINA swego...zawsze możesz mieć INNEGO...


zapraszamy fotografia dziecięca poznań

gosik (offline)

Post #23

10-04-2010 - 20:57:51

Głęboka Prowincja 

Wysyłam wiadomość do jednej osoby i pisze, że wiadomość wysłano do wszystkich adresatów a w sumie to nikt mojej wiadomości nie otrzymuje



.... Śmieję się ze wszystkiego na tym ziemskim padole, żeby nie płakać….

Szpaku (offline)

Post #24

10-04-2010 - 20:59:47

Poznań 

Cytuj
gosik
Wysyłam wiadomość do jednej osoby i pisze, że wiadomość wysłano do wszystkich adresatów a w sumie to nikt mojej wiadomości nie otrzymuje
a skąd wiesz że nie otrzymuje?



...szanuj ADMINA swego...zawsze możesz mieć INNEGO...


zapraszamy fotografia dziecięca poznań

gosik (offline)

Post #25

10-04-2010 - 21:02:44

Głęboka Prowincja 

Wiadomość do wszystkich adresatów została wysłana poprawnie tak jest napisane a wiem z gg



.... Śmieję się ze wszystkiego na tym ziemskim padole, żeby nie płakać….

Szpaku (offline)

Post #26

10-04-2010 - 21:17:38

Poznań 

możesz coś wysłać do mnie



...szanuj ADMINA swego...zawsze możesz mieć INNEGO...


zapraszamy fotografia dziecięca poznań

gosik (offline)

Post #27

10-04-2010 - 21:24:53

Głęboka Prowincja 

Wiadomość do wszystkich adresatów została wysłana poprawnie a tylko do Ciebie Szpaczku wysyłam



.... Śmieję się ze wszystkiego na tym ziemskim padole, żeby nie płakać….

Szpaku (offline)

Post #28

10-04-2010 - 21:29:44

Poznań 

Cytuj
gosik
Wiadomość do wszystkich adresatów została wysłana poprawnie a tylko do Ciebie Szpaczku wysyłam
to jest tylko taki komunikat.
Można wysyłać do wielu osób. A treść komunikatu jest tylko jedna. Więc wybrali wiadomość do wszystkich adresatów została wysłana smiling smiley
A wiadomość dotarła



...szanuj ADMINA swego...zawsze możesz mieć INNEGO...


zapraszamy fotografia dziecięca poznań

amor (offline)

Post #29

11-04-2010 - 11:43:32

Siemianowice Sl. 

Mam podobny problem jak To Ja na poczatku. Mialam jakies powiadomienia , poczte , nic nie kasowalam a w skrzynce calkiem pusto. Dziewczyny jak ktoras cos pisala to jesli nie odpowiedzialm wiecie juz z jakiego powodu!

Szpaku (offline)

Post #30

11-04-2010 - 11:48:32

Poznań 

Cytuj
amor
Mam podobny problem jak To Ja na poczatku. Mialam jakies powiadomienia , poczte , nic nie kasowalam a w skrzynce calkiem pusto. Dziewczyny jak ktoras cos pisala to jesli nie odpowiedzialm wiecie juz z jakiego powodu!
Amor wysłałem Tobie wiadomość.
Nie czytaj, a będziesz mogła czytać wszystkie stare wiadomości



...szanuj ADMINA swego...zawsze możesz mieć INNEGO...


zapraszamy fotografia dziecięca poznań
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 552
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018