Witam. Czy maść Bepanthen mogę używać w trakcie radioterapii??

Wysłane przez 4ewa8 

4ewa8 (offline)

Post #1

16-05-2013 - 15:32:01

Gliwice 

Witam.
Dziś jest 17 dzień moich naświetlań. Moja lekarka prowadząca poleciła mi stosować oliwę z oliwek. Niestety chyba mam po niej uczulenie ponieważ cała pierś jest w krostach a z pod pachy zeszła skóra, mimo że naświetlana jest tylko pierś.
Przeczytałam, że można też stosować Bepanthen. - Czy ktoś smarował się nią w trakcie naświetleń?(mnie czeka jeszcze 13). Ja obecnie na ranę pryskam oxycortem ale czuję się jakby mi miało coś tam zaraz pęknąć.
Proszę napiszcie mi co wam pomagało, co mam robić, czego nie....

Parabola (offline)

Post #2

16-05-2013 - 19:55:44

Nowy Sącz 

Stosowałam tą maść i w moim przypadku bardzo się sprawdziła.
Nie miałam popękanej skóry i wszystko się ładnie wygoiło.
Spróbuj może akurat u Ciebie też się sprawdzi.
Pozdrawiam uśmiech

anna.moszcz (offline)

Post #3

13-11-2013 - 19:34:08

Grudziądz 

bepanthen, solcoseryl , panthenol

monika14 (offline)

Post #4

13-11-2013 - 20:25:51

 

ja stosowałam bepanthen lotion, miałam też żel z aloesu i wiele innych mazideł, których nazwy teraz nie pamiętam. Zaraz po skończeniu naświetleń smarowałam też maścią z wit. a i e. zwykłą za parę groszy i muszę powiedzieć, że jest ona rewelacyjna. Nie wiem czy ty moczysz tą pierś ? ja moczyłam i potem tego żałowałam, bo też mi się rany porobiły. Teraz bym już nie moczyła.



Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 511
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022