Ręce po radioterapii

Wysłane przez asak40 

asak40 (offline)

Post #1

03-10-2015 - 13:29:01

radomsko 

Dziewczyny !!
Skończyłam chemie i radioterapie. Nic się za bardzo nie działo ale teraz odczuwam bolesne mrowienie palców obu dłoni , czy miałyście taką dolegliwość ?
A może słyszałyście o niej jak ją zminimalizować ? Bardzo mi to przeszkadza, dość że ból to jeszcze utrudnia mi to wykonywanie podstawowych czynności np. zapinanie guzika.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 03-10-2015 - 15:18:25 przez myszka.

doubleD (offline)

Post #2

03-10-2015 - 13:47:46

London 

to brzmi jak po-taksanowa peryferalna neuropatia. porozmawiaj z lekarzem, sa leki ktore daja ulge ale maja tez skutki uboczne ktore bywaja trudne do zniesienia. w wiekszosci przypadkow nerwy sie obudowuja i problem przechodzi ale jesli przeradza sie w permanentny stan wtedy leki przynoszace ulge moga byc dobrym pomyslem.

asik70 (offline)

Post #3

17-02-2016 - 16:06:52

Kielce 

Pij olej lniany - mnie to pomagało.
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 415
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018