ile po radioterapii moge zrobic mammografie?

Wysłane przez EwelinaWawa 

EwelinaWawa (offline)

Post #1

12-05-2016 - 21:33:30

 

hej dziewczyny, mam pytanie

19 stycznia mialam operacje oszczedzajaca piersi
radioterapia od 29 lutego do 28 marca

chlonka sie nie zbierala, po radioterapii tez ok, nie mam juz odczynu, mam teraz termin na mammografie na 8 czerwca, chcialam sie poradzic czy to nie bedzie za wczesnie? chodzi mi o piers boje sie ze podczas ucisku w trakcie mammografii moze cos byc nie tak tzn. chodzi mi to czy ta piers nie jest jeszcze zbyt swieza?? zastanawiam sie czy nie przelozyc mammo za kilka mies. kiedy wy mialyscie to badanie po operacji i po radioterapii? z gory dzieki za odpowiedz, pozdrawiam

sylwia77 (offline)

Post #2

12-05-2016 - 21:52:47

 

Ja skonczylam radioterapie w październiku a operacje oszczedzajaca w sierpniu.bede miec mammografie kontrolna rowny rok od operacji,mieszkam w NL i powiedzieli ze raz w roku a onkologa mam co pol roku po recepty na tamoksyfen

Asia122 (offline)

Post #3

04-07-2016 - 21:42:52

Warszawa 

Ewelinko, miałam ten sam problem jak ty. Mi pani dr od radioterapii powiedziała, że od ostatniego naświetlania powinno poczekać się 6 miesięcy i dlatego kazała mi przed naświetleniami zrobić sobie USG piersi. Wyszło ok więc mogła naświetlać. Chociaż dobrze spytać się najlepiej bezpośrednio lekarza.
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 323
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018