Gdzie jechać na radioterapię

Wysłane przez Barbajka 

Barbajka (offline)

Post #1

14-11-2010 - 09:22:05

Ostrołęka 

Witajcie dziewczyny. Mam pytanie. Po operacji mam mieć naświetlania. Podzielcie się doświadczeniami: gdzie jechać, jaka opieka, jak kosztują hotele przy ośrodkach. Muszę sobie zorganizować gdzieś pobyt w czasie radioterapii, a środki ograniczone. Będę wdzięczna za każdą informację. Szczerze mówiąc, zupełnie nie wiem czego mam się spodziewać. Poczytałam wątek o radioterapii i jestem ciut mądrzejsza, ale przydadzą się konkretne podpowiedzi. Pozdrawiam gorąco i liczę na pomoc.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 15-11-2010 - 16:01:29 przez Al_la.

basica (offline)

Post #2

14-11-2010 - 09:53:39

Gdansk 

Witaj Barbajka Mialam naswietlania,lezalam 6 tygodni w szpitalu,nic nie placilam



duży uśmiech

renatarzeplinska (offline)

Post #3

14-11-2010 - 12:12:00

 

Witaj Barbajka ,ja w kkwietniu miałam naświetlania w CO Wa-Wa i mieszkałam w Centrum w hotelu /poprawna nazwa oddział/

Małgośka (offline)

Post #4

14-12-2010 - 12:45:33

Warszawa 

A ja tu się wpisuję, trochę późno dla Barbajki, bo pewnie już gdzieś znalazła leczenie, ale może przyda się innym. Szczególnie z okolic Warszawy. W Wieliszewie koło Legionowa jest stosunkowo nowy Mazowiecki Szpital Onkologiczny. Ja trafiłam na niego zupełnym przypadkiem, kiedy w rozpaczy poszukiwałam miejsca na radioterapię(już ją kończę, a w CO dopiero bym rozpoczynała - ponad 3 miesiące od operacji...to tyle na temat skutecznego leczenia). Nie pamiętam adresu strony, ale wpisując nazwę znajdzie się szybko. Szpital cudowny, jak na nasze warunki. Niczym prywatna klinika:czysto, gustownie, dużo estetycznych toalet(też z bidetami!)W CO z tym kłopot wielki), BRAK KOLEJEK, lekarze dostępni, przyjmują też po południu. Aż nie do wiary, że może istnieć taki szpital i miec wolne miejsca na leczenie.

Al_la (offline)

Post #5

15-12-2010 - 00:05:57

k/Warszawy 

Cytuj
Małgośka
W Wieliszewie koło Legionowa jest stosunkowo nowy Mazowiecki Szpital Onkologiczny.
Nie pamiętam adresu strony, ale wpisując nazwę znajdzie się szybko.

[amazonki.net]





W najgorszych chwilach mego życia zawsze mogłem liczyć na przyjaciół.
Odtąd wiem, że pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to poprosić o pomoc. Paulo Coelho




Przewodowy NST, G2, T3N0Mx, TNBC, 6 x FEC (3 przed operacją), yT2N0Mx

anna.moszcz (offline)

Post #6

13-11-2013 - 19:38:01

Grudziądz 

Ja polecam nowy ośrodek w Elblągu, super warunki jak na szpital i bardzo miła obsługa. Na przyjęcie czekałam niecały tydzień. W Bydgoszczy kazali mi 2 miechu czekac. Oddział ma 2 piętra, 2-3 osobowe sale, 2 telewizory w każdej sali, własny kibelek, czysto, jedzenie słabe - ale to jak wszędzie. Doktory miłe, pielęgniarki jeszcze fajniejsze. Tylko 6 tyg z dala od rodziny ;(

Gizi (offline)

Post #7

26-03-2014 - 15:25:52

Warszawa 

Dziewczyny, napiszcie co wiecie o naświetlaniach w Europejskim Centrum Zdrowia w Otwocku. Dobrze tam trafić - czy nie. Jakie są wasze spostrzeżenia.
Dzięki.kwiatek



Osiągnięcie celu jest punktem startowym do osiągnięcia kolejnego.

mea (offline)

Post #8

26-03-2014 - 15:55:34

Piaseczno 

Gizi zgłaszam sie jako pierwsza, za mną pewnie przyleci Smokooka. Przeniosłam sie do ECZ na naświetlania z Wawelskiej. Zadzwoniłam tam w środę, w czwartek już miałam konsultację u radiologa, tego samego dnia za pół godziny tomograf i tatuowanie i za tydzień zaczęłam naświetlania. Dostaje się grafik na ilośc zabiegów zleconą przez radiologa, każdego dni inna godzina (przynajmniej ja tak miałam), ludzi jest bardzo mało, są dwa akceleratory, nówki sztuki, wysokiej jakości sprzęt Philipsa. Mogłam sie spokojnie po nich kapać i moczyć napromieniane miejsca. Celnie trafiają tam gdzie mają trafić, a inne narządy, czyli serce czy płuca napromieniają minimalnie, tak aby pacjent odczuł skutki uboczne jak najłagodniej. Ja się zastanawiałm tylko chwile, Aga Smokooka mnie przekonała swoimi odczuciami na tak. Polceam, bo rewelacja!!!
Nie wspomne już, ze lekarka przemiła, cudo kobieta, Panie w recepcji uśmiechnięte i zawsze chętne do pomocy...a wszystko otoczone sosnowym, cudnym lasem. Normalnie jak Leśna Góra z"Na dobre i na złe".





With or without you...

Barankowa1963 (offline)

Post #9

28-08-2014 - 23:35:38

Opolskie 

Witam czy Ktos był naświetlany w Częstochowie???prosiforumowiczróże

justyna81 (offline)

Post #10

28-08-2014 - 23:56:43

 

ktoś był - babcia agnieszki00
http://amazonki.net/profil/Agnieszka00

pitex2 (offline)

Post #11

20-11-2014 - 13:40:40

 

Witam,

Pozwolę się podczepić pod temat, mama szykuje się na radioterapię w białymstoku gdzie również jeździ na chemioterapię ( jest po II chemii). Do białegostoku mamy 50 km więc jazda codzienna nie wchodzi w grę. W szpitalu nie chce leżeć z wiadomych przyczyn. Czy przy szpitalu BIAŁOSTOCKIE CENTRUM ONKOLOGII, ul. Ogrodowa 12 istnieje jakiś hotel/pokoje gdzie można zamieszkać na czas radioterapii? Jeśli ktoś coś wie na ten temat proszę o informację gdyż nie mogę niczego się doszukać w necie.

pozdr

maminek (offline)

Post #12

27-11-2014 - 21:38:21

 

Czy ktos ma informacje gdzie najszybciej mozna zaczac radioterapie? Szukam miejsca dla mojej mamy, ktora mieszka w Warszawia. Jestesmy umowieni na wizyte w Otwocku i Wieliszewie. CzMinelo juz 5 tygodni od wyciecia wznowy w scianie klatki piersiowej, wiec czas goni.
Slyszalam ze kontrakt moze juz byc w Wieliszewie wyczerpany na ten rok. Do obu miejsc mamy daleki dojazd, mama jest juz po 80-ce, wiec takie dojazdy beda trudne. Czy jest jakis hotel dla pacjentow?
Czy sa jeszcze inne miejsca gdzie prowadzi sie radioterapie?

Dziekuje

agnieszkak (offline)

Post #13

28-11-2014 - 12:33:47

Warszawa 

Witaj
naświetlania można też robić na Wawelskiej lub w Centrum Onkologii na Ursynowie



Agnieszka

Anna57 (offline)

Post #14

30-11-2014 - 12:22:27

Jarosław 

W CO-I dla pacjentów mieszkających daleko ,jest hotel .Bezpłatny ,z pełnym wyżywieniem . Taki odział radioterapii.
Nie wiem ,jaka jest granica tych kilometrów.( Tzn. jak daleko trzeba mieszkać ,aby tam dostać miejsce ). Ja mieszkam na Podkarpaciu. Na tym oddziale byłam cały miesiąc.

Dopisek : Doczytałam ,że mama mieszka w Warszawie.







Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 30-11-2014 - 12:27:35 przez Anna57.

maminek (offline)

Post #15

02-12-2014 - 12:45:37

 

Udalo sie nam zapisac na Wawelska. Spotkanie z fizykiem w przyszlym tygodniu.
Czy ktos wie jaki maja tam sprzet i ogolne warunki w porownaniu z Otwockiem i Wieliszewem. Wawelska jest blisko, natomiast ciagle slysze zachwyty nad Otwockiem i Wieliszewem, a moze to tylko reklama.

Pozdrawiam

agnieszkak (offline)

Post #16

02-12-2014 - 20:40:44

Warszawa 

Witaj, ja miałam naświetlania na Wawelskiej, jest w porządku. Panie /Panowie technicy obsługujący sprzęt bardzo sympatyczni, otwarci. Pozytywnie bardzo.



Agnieszka
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 430
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022