Skutki radioterapii

Wysłane przez agunia76 

agunia76 (offline)

Post #1

27-05-2019 - 19:31:45

Wejherowo 

Cześć dziewczyny ????
Mam pytanie -jakie skutki uboczne radioterapii odczuwacie po 3 latach od wyleczenia ?????

renatar (offline)

Post #2

27-05-2019 - 19:43:08

sieradz 

Mam bardzo dużo wybroczyn [takie bardzo czerwone żyłki i fioletowe]. Chemiczka mówiła że wrażliwą skórę mam.






T3NOMO/ER10 PR10procent\12 taksanów,3AC,lampek 25.Tamoksifen.Inwazyjny śluzowy.

agunia76 (offline)

Post #3

27-05-2019 - 19:48:01

Wejherowo 

Ale np coś np jak zmienna ciepłotą ciała ? Np wszystkim zimno a mi gorąco ? Lub na odwrót ? I cos innego podobnego ?

renatar (offline)

Post #4

27-05-2019 - 20:32:32

sieradz 

To mam po tamoksifenie.






T3NOMO/ER10 PR10procent\12 taksanów,3AC,lampek 25.Tamoksifen.Inwazyjny śluzowy.
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 460
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 5263 dnia 07-04-2018