Radioterapia Stereotaktyczna

Wysłane przez kinga0903 

kinga0903 (offline)

Post #1

16-06-2020 - 16:09:11

Rzeszów  

Czy znajdę na forum osoby które miały styczność z tą metodą leczenia, lub komuś coś się obiło o uszy.
Otóż ja z powodu przerzutowego guza do płuc zostałam poddana radioterapii, jestem obecnie po 6 naświetlaniu i bardzo źle się czuję mam problemy z pamięcią, jestem otepiala, osowiala, dokucza mi spowolnienie ruchowe. Dodam że z powodu nerwów nie mogłam spokojnie leżeć podczas naświetlan i stosuje środki uspokajające benzodiazepiny ( trzy razy z 6 naświetlan dokucza mi ciężkosc i ból głowy) nie mogę znaleźć skutków ubocznych takiej terapii.. Czy to wina naświetlania czy leków. Radioterapie mam co drugi dzień, jeszcze między naświetlaniami przyjelam chemioterapie z powodu długiego dostępu jednej chemii po drugiej. Ledwo żyje.

dziubas (offline)

Post #2

18-06-2020 - 00:47:48

Gdańsk 

kinga! serce przytulam cieplutko!pociesza





rak przewodowy, G1, wym. 0,8x0,6x0,9 cm, ER 95%, PgR 10%, Her2-neg, Ki67 1%, w wartowniku mikroprzerzut, pT1bN1(sn)Mx, operacja oszczędzająca z biopsja wartownika, radioterapia 25x, brachyterpia, hormonoterapia-tamoxiffen do 10lat
po 8,5 roku rak endometrium, operacja unowoczesniona z resekcja macicy, przydatków, węzłów biodrowych i brzusznych i wyrostka robaczkowego, rak pierwotny, rokowania dobre, stan zaraz po operacji i póżniej - bardzo dobry, oblgatoryjnie naświetlania - wybrałam narazie tylko brachyterapię, na kikut macicy, do tamoxiffenu juz nie wróciłam

Tomasz. (offline)

Post #3

22-06-2020 - 11:40:11

Pruszków 

Cytuj
kinga0903
Czy znajdę na forum osoby które miały styczność z tą metodą leczenia, lub komuś coś się obiło o uszy.
Otóż ja z powodu przerzutowego guza do płuc zostałam poddana radioterapii, jestem obecnie po 6 naświetlaniu i bardzo źle się czuję mam problemy z pamięcią, jestem otepiala, osowiala, dokucza mi spowolnienie ruchowe. Dodam że z powodu nerwów nie mogłam spokojnie leżeć podczas naświetlan i stosuje środki uspokajające benzodiazepiny ( trzy razy z 6 naświetlan dokucza mi ciężkosc i ból głowy) nie mogę znaleźć skutków ubocznych takiej terapii.. Czy to wina naświetlania czy leków. Radioterapie mam co drugi dzień, jeszcze między naświetlaniami przyjelam chemioterapie z powodu długiego dostępu jednej chemii po drugiej. Ledwo żyje.
Warto rozważyć rezonans mózgu. Naświetlania na same płuco nie powodują spowolnienia psychoruchowego. Można być trochę spowolniałem po bęnzodiazepinach- ale to szybko ustępuje. Poza tym chemioterapia też daje obólnoustrojowe skutki uboczne. Napisz w swoim profilu lub stopce czym jesteś leczona. wtedy można powiedzieć coś więcej.



____________
Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym.
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 469
Największa liczba użytkowników online: 77 dnia 11-10-2011
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022