Gdzie najlepiej wysłać mamę

Wysłane przez Hircyn 

Hircyn (offline)

Post #1

25-05-2016 - 09:57:59

Witam serdecznie Drogie Panie winking smiley

Mam takie pytanie. Otóż moja mama jest amazonką. Co prawda od zabiegu minęło już wiele lat, jednak przez ten cały czas nigdzie nie wyjeżdżała do sanatorium, itp. Mama ma 66 lat i chciałbym ją wysłać na kilka dni w jakieś dobre miejsce, w którym mogłaby trochę odpocząć. Chciałbym, aby było to miejsce gdzie można wysłać prywatnie, bo na refundację nie liczę. Polecicie mi Panie jakieś dobre miejsce. Może być w dowolnej części kraju. I też możecie mi napisać co powinienem załatwić, bo jestem w tym zielony.

Dziękuję za ewentualne odpowiedzi.

dziubas (offline)

Post #2

25-05-2016 - 10:31:12

Gdańsk