Diep

Wysłane przez 1974 

1974 (offline)

Post #1

26-07-2021 - 23:38:40

 

witam dziewczyny,
mam pytanie jak szybko dochodzi sie po operacji Diep do siebie. Skad pytanie, mam miesiac czasu aby dojsc do siebie i sie wyprostowac a pozniej mam/mialam? wjechac na wakacje dosc daleko(inna strefa czasowa, lot 12 godzinny itp.) Czy jest to ogolnie mozliwe. Jezeli moze ktos sie wypowiedziec w temcie bede wdzieczna.

Pozdrawiam
Anita
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Użytkownicy online

Gości: 490
Największa liczba gości online: 14207 dnia 25-04-2022