Przerzuty do kości
Tomasz. (offline) |
Post #1 08-03-2018 - 21:40:32 |
Pruszków |
Ablacja jest optymalna, jeśli jest stwierdzone w miarę dokładne położenie drogi dodatkowej- ją się niszczy temperaturą od prądów b.wysokiej częstotliwości. Ale zazwyczaj nie jest to takie klarowne i praktycznie robi się ją, gdy jest utrwalona arytmia z częstoskurczem. Ja bym dążył do tego, aby arytmie się nie nawracały- to ważny krok do ich utrwalenia. A wtedy i większy problem z rozrzedzaniem krwi no i ograniczona wydolność serca. Jeśli kardiolog zadecydował o periodycznym stosowaniu leku (tańszy jest Polfenon) to należy go tak stosować.
____________ Nie jestem lekarzem. Moje sugestie odnośnie leczenia należy zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym. |
Ewa46 (offline) |
Post #3 09-03-2018 - 15:11:08 |
Szczecin |
Przy przerzucie do kręgosłupa i żebra przeszłam operację usunięcia guza (2 lata temu). Zmieniono mi Tamoksifen na Glandex i dodano kwas zolendronowy, najpierw co 4 tygodnie a ostatnio co 6 tygodni. Odpukać - RM nie wykazał nowych zmian, a więc hormonoterapia działa. O żadnej chemii nie było mowy. Dlatego dziwię się, że w jednych przypadkach ją podają, a w innych nie...
|
fianiebieska (offline) |
Post #4 09-03-2018 - 15:14:55 |
Warszawa |
Chemioterapia nie działa na przerzut w kościach. Gdy przerzuty są też do innych organów, wtedy chemia ma sens.
fianiebieska opowiada |
fianiebieska (offline) |
Post #6 09-03-2018 - 15:37:35 |
Warszawa |
Kurcze, moja onkolog twierdzi, że nie ma absolutnie żadnych podstaw do podawania chemii w przypadku izolowanych przerzutów raka do kości, ale być może są onkolodzy, którzy tak robią, jednak podawanie długoterminowe chemii to straszne obciążenie dla organizmu
fianiebieska opowiada |
Tomasz. (offline) |
Post #7 09-03-2018 - 18:10:30 |
Pruszków |